tag:blogger.com,1999:blog-1899403076260186177.post2796104934001956738..comments2024-03-27T11:31:58.400-07:00Comments on "Education for Myanmar Youths": ပညာေရး အက်ပ္အတည္း (၁၆)Unknownnoreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-1899403076260186177.post-33915994465978906142007-08-14T08:17:00.000-07:002007-08-14T08:17:00.000-07:00ရြက္၀ါ... ဒီကိစၥက နိုင္ငံတိုင္းမွာလည္း အဲလိုျပသနာ ...ရြက္၀ါ... ဒီကိစၥက နိုင္ငံတိုင္းမွာလည္း အဲလိုျပသနာ ရွိေနပါတယ္ ။ ဥပမာ စကၤာပူမွာဆိုရင္ ၊ တကၠသိုလ္မွာေတာင္ ဘာသာေတာ္၂မ်ား၂မွာ 70% of the module grade က အဲဒီ ၃နာရီေျဖဆိုလိုက္ရတဲ့ စာေမးပြဲမွာ မူတည္ေနပါတယ္ ။ 30% ကေတာ့ assignment & project ေပၚ မူတည္ပါတယ္ ။ <BR/><BR/>ဒါေၾကာင့္ ခုေနာက္ပိုင္း ပညာေရးစနစ္ေတြကို continuous assessment ပိုင္းေျပာင္းဖို့ ၊ ၾကိဳးစားေနၾကပါတယ္ ။<BR/><BR/>က်မအဲဒါေတြနဲ့ ပတ္သက္လို့ ေနာက္မွ ပို့စ္တခုအေနနဲ့ ေရးပါဦးမယ္ ။ နည္း၂ကိုးကားစရာ အခ်က္အလက္ေတြျပန္ရွာေနလို့ ၊ ၾကာေနတာပါ ။Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1899403076260186177.post-37817284107031198332007-08-14T06:04:00.000-07:002007-08-14T06:04:00.000-07:00အတန္းတင္ စာေမးပြဲစနစ္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဆရာမေရးသြားတာေ...အတန္းတင္ စာေမးပြဲစနစ္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဆရာမေရးသြားတာေတြ အားလံုးသေဘာက်ပါတယ္။ လက္ရွိျမန္မာနိုင္ငံက စာေမးပြဲစနစ္ကေတာ့ အားနည္းခ်က္ေတြ အမ်ားႀကီး ရွိေနတယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္စဥ္းစားမိတဲ့ အားနည္းခ်က္တစ္ခုကေတာ့ ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ဟာ တစ္ႏွစ္လံုး အေကာင္းဆံုး ႀကိဳးစားနိုင္ခဲ့ပါရက္နဲ႔ စာေျဖခ်ိန္ေရာက္မွ က်န္းမာေရးေၾကာင့္ျဖစ္ျဖစ္၊ တစ္ျခားအေၾကာင္းတစ္ခုေၾကာင့္ျဖစ္ျဖစ္ ေခ်ေခ်ာ္လက္ေခ်ာ္ ျဖစ္ခဲ့ရင္ သူ႔အတြက္က ေနာက္တစ္ႏွစ္တတ္ျခင္း ကလြဲလို႔ တစ္ျခားဘာမွေ႐ြးစရာလမ္း မရွိေတာ့တာပါပဲ။ရြက္၀ါhttps://www.blogger.com/profile/09099379767419618225noreply@blogger.com